top of page

בוקרשט בחורף - 15 דברים שניתן לעשות בבוקרשט בימי החורף הקרים

החורף בבוקרשט הופך את הבירה הרומנית לארץ פלאות קסומה, המציעה שילוב ייחודי של קסם חגיגי וחוויות תרבותיות. משווקי חג המולד הקסומים ועד לספורט חורף מרתק, הנה 15 דברים מענגים לעשות בבוקרשט עד החורף.


1 שווקי חג המולד:


טבלו את עצמכם ברוח החגיגית על ידי שיטוט בשווקי חג המולד הקסומים של בוקרשט. העיר מתעוררת לחיים עם אורות מנצנצים, שירים מסורתיים ומגוון של מתנות ופינוקים בעבודת יד ומעל הכל המון יין מבושל!


2 החלקה על הקרח בפארק צ'ישמיג'יו:


שרכו את הגלגיליות וגלשו על פני האגם הקפוא בפארק צ'ישמיג'יו . משטח החלקה על הקרח מציע סביבה ציורית מוקפת בעצים מכוסי שלג ואווירת חורף אירופאית קלאסית.


3 בקרו במוזיאון הכפר בחורף:


חוו את הקסם של מוזיאון הכפר בארץ הפלאות החורפית. המוזיאון הפתוח מציג את הארכיטקטורה הרומנית המסורתית בתוך נוף מושלג שליו ומספק נקודת מבט ייחודית על המורשת התרבותית של המדינה.


4 התחמם עם מטבח רומני מסורתי:


התפנקו עם מנות חורף רומניות דשנות במסעדות מקומיות. התענגו על מאכלים מנחמים כמו סרמאלה, mămăligă (פולנטה) ו-ciorbă de burtă (מרק בטן) כדי להתחמם במהלך החודשים הקרים יותר.


בוקרשט בחורף

5 תהנו מפסטיבל האורות החורף ברחובות העיר:


פסטיבל האורות החורף של בוקרשט הופך את העיר לתצוגה מסנוורת של הארות צבעוניות. התפעלו ממתקני אור, הקרנות ותצוגות אמנותיות שמאירות את לילות החורף.


6 צאו לטיול לילי ב-Calea Victoriei:


צאו לטיול לילי נינוח לאורך Calea Victoriei. השדרה המרכזית של העיר מעוטרת בקישוטים חגיגיים, היוצרים אווירה קסומה כשאתם חוקרים את הארכיטקטורה ההיסטורית וחלונות הראווה.


7 תתפנקו על תה מסורתי:


חפשו מפלט מהקור באחד מבתי התה המקסימים של בוקרשט. תיהנו מכוס תה חריף או יין חם באווירה נעימה, המספקים את ההפוגה המושלמת מצינת החורף.


8 בקר במוזיאון הלאומי לאמנות:


ברחו מהקור ותטבלו בתרבות במוזיאון הלאומי לאמנות. התפעל מיצירות מופת באווירה חמה ומזמינה, חקור את האוסף המגוון השוכן בתוך הארמון המלכותי לשעבר המלכותי.


9 סקי באזוגה או פויאנה בראשוב:


לחובבי ספורט חורף, צאו קצת מחוץ לבוקרשט אל Azuga או Poiana Brasov עבור סקי וסנובורד. אתרי נופש הרריים סמוכים אלה מציעים מפלט מושלם עבור אלה המחפשים פרץ אדרנלין בין מדרונות מושלגים.


10 תתחממו באחד מבתי הקולנוע בעיר או באחד מהתיאטרונים הרבים, כולל תיאטרון יהודי מפורסם.


11 התפנקו על יום ספא מפנק בטרמה בוקרשט , מתאים לכל חברי המשפח בכל הגילאים.


12 בקרו באחד מחברי הבריחה בעיר, בבוקרשט תמצאו עשרות חדרי בריחה מעניינים עם המון נושאים מגוונים.


13 תכננו לכם יום קניות, בוקרשט ידועה ברשימה ארוכה של קניונים ענקיים בהם תוכלו להעביר יום שלם בלי לצאת לגשם או לשלג.


14 השתתפו בסדנאות אצל מקומיים, באתרים כמו TripAdvisor, Get Your Guide וכו' תמצאו המון אופציות לסדנאות מעניינות.


15 הזמינו סשן צילום מקצועי בבוקרשט עם אדי הצלם שלנו ברחובות בוקרשט ובהרבה פינות קסומות שלבד לא תצליחו לגלות.


כשאתם תגיעו לבוקרשט בחורף אתם תגלו עיר המשדרת חמימות וקסם למרות הקור. משווקים חגיגיים ועד לתענוגות תרבותיים, הבירה הרומנית מציעה שפע של פעילויות שהופכות את החורף לעונה קסומה בבוקרשט. אז למה אתם מחכים? תתלבשו בשכבות וצאו לגלות את רחובות בוקרשט בירת רומניה.


רוצים לקרוא עוד המון מידע וטיפים בנושא טיולים בבוקרשט או ברומניה כולה?


תעקבו אחרינו בקישורים המצורפים:



בוקרשט בחורף





1,289 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page