top of page

מסעדות בבוקרשט 2024 | 49 מסעדות שאתם חייבים להכיר

בוקרשט בירת רומניה, היא עיר תוססת ומרתקת עם היסטוריה עשירה ותרבות מגוונת. בשנים האחרונות, העיר הפכה גם ליעד קולינרי מרתק, עם סצנת מסעדות בבוקרשט מגוונת ומתפתחת. בין אם אתם מחפשים אוכל רומני מסורתי, מטבח בינלאומי משובח או חוויה קולינרית ייחודית, בוקרשט מציעה משהו לכל חובב אוכל.

המטבח הרומני ידוע בטעמיו העשירים ובשימוש בחומרים טריים מקומיים. מנות פופולריות כוללות סרמאלה (עלי כרוב ממולאים), מרק צ'ורבה (מרק ירקות חמוץ), מיצ'י (נקניקיות חזיר טחונות) ופלאצ'ינטה (קרפ דק ממולא במגוון מילויים).


עשו מחקר מראש: קראו ביקורות מקוונות וחפשו המלצות על מסעדות.

הזמינו מקום מראש: מסעדות פופולריות יכולות להיות עמוסות, במיוחד בסופי שבוע.

היו פתוחים לנסות דברים חדשים: תנו לעצמכם הזדמנות ליהנות ממנות חדשות וטעמים חדשים.

אל תשכחו ליהנות מהאווירה: טיול קולינרי הוא לא רק על האוכל, אלא גם על החוויה הכוללת.

בוקרשט היא עיר נהדרת לחובבי אוכל, עם מגוון רחב של מסעדות המציעות חוויה קולינרית ייחודית. בין אם אתם מחפשים אוכל רומני מסורתי, מטבח בינלאומי משובח או חוויה קולינרית ייחודית, בוקרשט מציעה משהו לכל חיך.


מסעדות בבוקרשט

4 מסעדות צרפתיות בבוקרשט


לחובבי האלגנטיות והטעמים של המטבח הצרפתי בבוקרשט, המסעדות הבאות מציעות מגוון רחב של חוויות סעודה, מקז'ואליות ועד יוקרתיות:


מסעדת L'Atelier Relais & Chateaux: ממוקמת במלון אפוק מסעדה זו היא פנינה של מטבח צרפתי משובח, שוכנת באווירה של קסם נדיר. זהו המקום המושלם לרגעים מיוחדים, המציע מנות המשלבות טעמים צרפתיים קלאסיים עם נגיעה של רומניה, ומבטיחות סימפוניה של טעמים!


מסעדת Le Bistrot Francais: ביסטרו מקסים זה בלב בוקרשט מציע חוויה צרפתית אותנטית. האווירה החמה שלו, עם תפאורה פריזאית וינטג' ומוזיקה צרפתית, יוצרת את הרקע המושלם לתפריט שמוביל אתכם דרך טעמי צרפת, לצד רשימת יינות נרחבת.


מסעדת Relais & Chateaux Le Bistrot Francais: מסעדה זו ידועה באוכל המצוין שלה במחירים סבירים ובתפריט יין מרשים, וצברה מוניטין על כך שהיא מציעה חוויה צרפתית אותנטית. האווירה, השירות וההיצע הקולינרי הופכים אותה לבחירה המובילה עבור מי שמחפש את התמצית האמיתית של סעודה צרפתית בבוקרשט.


מסעדת Les Bourgeois - Bistro: מסעדה זו מעניקה אווירה של בית קפה צרפתי נעים, ומושלמת עבור מי שרוצה ליהנות מהמטבח הצרפתי באווירה קז'ואלית יותר. המסעדה זוכה לשבחים על המשקאות הטובים והאווירה הנעימה שלה, מה שהופך אותה לבחירה מוצלחת לחווית סעודה נינוחה.



מסעדות בבוקרשט


כל אחת מהמסעדות הללו מביאה פיסת צרפת לבוקרשט, ומציעה מגוון רחב של אווירות ותפריטים שיתאימו לטעמים ולאירועים שונים. בין אם אתם במצב רוח לארוחת ערב רומנטית, מפגש קז'ואלי או חגיגה מיוחדת, מבחר מסעדות אלו מציע משהו לכל חיך.


5 מסעדות איטלקיות מומלצות בבוקרשט:


מסעדת Stadio Restaurants Herastrau: מסעדה זו מציעה תפריט איטלקי ואפשרויות בר, מקבלת ציונים גבוהים במיוחד על ארוחת בוקר ועל חווית הסעודה הכללית.



 מסעדת Trattoria Mezzaluna: ידועה במנות איטלקיות מעולות, זוכה לשבחים רבים על האווירה החמימה שלה ועל טירמיסו טעים להפליא.



 מסעדת Trickshot: מסעדה איטלקית המשלבת בין סעודה לבידור, זוכה לשבחים על שירות מעולה.



מסעדת Cucina The Italian Kitchen: מסעדה זו מגישה מגוון רחב של מנות איטלקיות, טוסקניות, ומוכרת בזכות הסביבה הנוחה שלה והפיצה, הדגים והפסטה המשובחים שלה.



מסעדת Haute Pepper: מתמחה במטבח איטלקי ופירות ים, סוקרים רבים מציינים לעתים קרובות את הכוונה שלהם לחזור בגלל האוכל המדהים.



מסעדות איטלקיות בבוקרשט

מסעדות אלו מציעות מגוון רחב של מנות איטלקיות, מפיצות ופסטות קלאסיות ועד מאכלי ים, בתוך סביבות נעימות ועד אלגנטיות ברחבי בוקרשט. בין אם אתם מחפשים מקום נוח לארוחת צהריים או חווית ארוחת ערב מתוחכמת, מסעדות אלו מתאימות לטעמים ולאירועים מגוונים.


5 מסעדות בבוקרשט המציעות נוף מרהיב לצד חוויה קולינרית:


מסעדת LOUNGE 18: מסעדה זו ידועה במטבח הבינלאומי והאירופאי שלה. האווירה מושלמת בזכות המיקום, המציע לסועדים נוף מנקודת תצפית גבוהה.


 מסעדת NOR - Sky Casual Restaurant: מסעדה זו מציעה מנות בינלאומיות עכשוויות וזוכה לשבחים על הנוף המהמם שלה על בוקרשט, ומעשירה את חווית הסעודה הן בתפריט והן בתצפית.


באר מסעדה Linea Closer To The Moon: מקום זה משלב בר ומטבח ים תיכוני, מומלץ בזכות האווירה, האוכל, המשקאות והמוזיקה, לצד נוף מושלם, שמוערך במיוחד בזכות מנת רגל הברווז.


 מסעדת La Vitrine Restaurant & Lounge: מוגשת כאן תפריט בינלאומי וים תיכוני, עם אפשרות לסועדים לבחור היכן לשבת בהתאם למזג האוויר, וליהנות מהקפה או הארוחה שלהם עם נוף.


מסעדת Cismigiu - Bistro la Etaj: מציעה מטבח צרפתי ובינלאומי. המקום ידוע בהמבורגר הבקר ובמנות הסלמון שלו, ומספק חווית סעודה מהנה עם נוף.


מבחר מסעדות אלו מדגיש את מגוון המטבחים והאווירות שניתן ליהנות מהם בבוקרשט, והכל עם התוספת של נוף מרהיב. בין אם אתם מעדיפים נקודת תצפית גבוהה או ביסטרו חמים הצופה אל העיר, מסעדות אלה מציעות חווית סעודה בלתי נשכחת.


מסעדות עם נוף בבוקרשט

4 מסעדות אסייאתיות בבוקרשט 


לחובבי הטעמים האסייתים בבוקרשט, הנה חמש מסעדות מובילות המציעות מגוון רחב של מטבחים מרחבי היבשת:


מסעדת ZenSushi Nordului: זכתה בתואר "המסעדה האסיאתית הטובה ביותר לשנת 2023". מסעדת ZenSushi Nordului מרשימה עם המבחר היפני ופירות הים שלה, המפורסמים בטריות שלהם ובטעמים העשירים. המסעדה ידועה גם במיקומה המובחר בצפון העיר.


מסעדת Ginger Sushi Bar & Lounge: פנינה זו, הממוקמת בתוך מלון רדיסון, מציעה מגוון רחב של מנות אסייתיות, עם דגש על המטבח היפני. הלקוחות משבחים את הסושי על טעמו ואיכותו, לצד האווירה המודרנית והצוות הידידותי.


מסעדת Kunnai: מסעדה זו מציעה מטבח תאילנדי עכשווי ומוערכת בזכות האווירה המתוחכמת שלה, עיצוב פנים מוקפד ותפריט הכולל מגוון רחב של מנות תאילנדיות, החל מאפשרויות מבוססות אורז ותבלינים ועד אטריות ומבחר רחב של קינוחים.


מסעדת Seoul Restaurant Korean: כאחת מהנקודות הטובות ביותר למטבח קוריאני בבוקרשט, מסעדת Seoul Restaurant מציעה מגוון רחב של מנות מסורתיות, כולל ברביקיו, והיא ידועה באפשרויות הצמחוניות והטבעוניות שלה. הלקוחות ציינו אותה כמקום האידיאלי לארוחה רומנטית או לארוחה טעימה מעשה ידי השף הקוריאני.


כל אחת מהמסעדות הללו מביאה טעימה מאסיה אל ליבה של בוקרשט, ומציעה מסע דרך טעמים וטрадиציות של המטבחים היפני, התאילנדי והקוריאני. בין אם אתם מחפשים בר סושי מודרני, מטבח תאילנדי עכשווי או חווית סעודה קוריאנית מסורתית, מסעדות אלו מבטיחות טעם אותנטי של אסיה בלב בוקרשט.


מסעדות אסייאתיות בבוקרשט

5 מסעדות פיין דיינינג בבוקרשט


למי שמחפש חוויה קולינרית יוצאת דופן בבוקרשט, חמש המסעדות הבאות בולטות בזכות המנות הייחודיות שלהן והמצוינות הקולינרית:


 מסעדת Casa di David: מציעה חוויה קולינרית משובחת עם מטבח בינלאומי, ים תיכוני, איטלקי ופירות ים, על רקע תמונת הנוף הציורית של פארק Herăstrău. האווירה והמנות הגורמה מבטיחות חווית סעודה יוקרתית.


מסעדת Guava: מסעדה זו משלבת מנות בהשראה מזרחית וים תיכונית, בסביבה חלומית ליד אגם פלורסקה. העיצוב השיק שלה והשירות ללא דופי הופכים אותה לביקור חובה עבור מי שמחפש חוויה בלתי נשכחת.


מסעדת Savart: ידועה בזכות האווירה המקסימה והנעימה שלה, Savart מציעה תפריט שהופך את הסעודה לחוויה גורמה עולמית. גינת הבית האינטימית הופכת אותה לאידיאלית ליציאות רומנטיות.


 מסעדת Caju by Joseph Hadad: נוקט בגישה נינוחה יותר לסעודה יוקרתית, ומשלבת מטבח בהשראה בינלאומית עם סגנונות בישול צפון אפריקאיים. היא זוכה לשבחים על האווירה החמה והמזמינה שלה.


מסעדת Isoletta: לחובבי מקום סעודה דיסקרטי ואלגנטי, Isoletta מציעה תפריט בהשראה ים תיכונית, שירות יוצא דופן ומגוון יינות נהדרים להשלמת חווית האוכל היוקרתית.


כל אחת מהמסעדות הללו מביאה משהו ייחודי לשולחן, החל מנופים מדהימים ופנים מתוחכמים ועד מטבח חדשני המציג את מיטב הטעמים המקומיים והבינלאומיים. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או פשוט מחפשים הרפתקה קולינרית משובחת, מסעדות היוקרה הללו בבוקרשט לבטח ירשימו אתכם.


פיין דיינינג בבוקרשט

5 מסעדות לאוהבי בשר בבוקרשט 


למי שאוהב בשר וחוקר את סצנת האוכל של בוקרשט, הנה מסעדות ברמה הגבוהה המומחיות במנות בשר:


 מסעדת JW Steakhouse: מציעה חוויה נפלאה של סטייק האוס בתוך מלון JW Marriott, המפורסמת בזכות סטייקים נהדרים ושירות מעולה.


מסעדת Prime Steak & Seafood: מקום מומלץ לבשר ופירות ים הממוקם במלון רדיסון, המוכר בזכות המנות יוצאות הדופן שלו.


 מסעדת Vacamuuu: מסעדת סטייק האוס וברביקיו המציעה בין היתר סטייקים פורטהאוס מיושנים מיוחדים, ומעניקה חווית סעודה טובה.


מסעדת OSHO: ידועה בזכות סטייקים טעימים ונתחי כבש מיוחדים, ומציעה מבחר מנות בשריות במסעדת יוקרה.


מסעדת סטייקים Red Angus Steakhouse: סטייק האוס ייעודי שמבטיח את הסטייק הטוב ביותר בבוקרשט, שם הניקיון והאווירה תואמים לאיכות האוכל.


כל מסעדה עונה על התשוקות של חובבי הבשר, החל מחוויות יוקרה של סטייק האוס ועד חגיגות בשר משביעות, ומבטיחה חווית סעודה בלתי נשכחת בבירת רומניה. בין אם אתם רוצים סטייק עסיסי, פירות ים או המבורגר מושלם, המקומות האלה יכסו אתכם.


מסעדות בשר בבוקרשט

5 מסעדות רומניות בבוקרשט


למי שמחפש טעם אותנטי מהמטבח הרומני המסורתי בבוקרשט, כדאי לשקול את המסעדות המוערכות האלה, עם עדכון שכולל אפשרויות שונות:


מסעדת Lacrimi si Sfinti: מוסד זה חוגג את המסורות הרומניות, ומציע מנות השורשות עמוק בהיסטוריה הקולינרית של המדינה, לצד מבחר יינות מכרם הבעלים.


מסעדת Caru' cu Bere: פנינה היסטורית בלב בוקרשט, המפורסמת בזכות האדריכלות המרשימה שלה והאוכל הרומני המסורתי, המשקפת את עושר העבר הקולינרי של רומניה.


מסעדת Casa Doina: עם תפריט שמחווה למסורות הקולינריות הרומניות, מסעדה זו שוכנת במבנה היסטורי, ומציעה לאורחים לטעום מהמצוינות הגסטרונומית של רומניה.


מסעדת Vatra: מסעדה זו ממוקמת בלב של בוקרשט, ומציעה מנות רומניות מסורתיות בסביבה שתיקח אתכם לתקופה שעברה, תוך הדגשת מנות מלכותיות מהמטבח המקומי.


מסעדת Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu: מסעדה זו מספקת חוויה קולינרית רומנית מסורתית, ומוכרת בזכות המנות האותנטיות שלה והאווירה הביתית, מה שהופך אותה למקום מושלם עבור מי שמחפש להעמיק בתרבות המקומית.


מסעדות אלו מציעות חלון למטבח הנפשי והלבבי של רומניה, ומבטיחות חווית סעודה בלתי נשכחת המשלבת את טעמי המורשת הקולינרית הרומנית עם האירוח שהמדינה ידועה בו.


מסעדות בבוקרשט

5 מסעדות טבעוניות בבוקרשט 


למי שמחפש אוכל טבעוני בבוקרשט, יש עולם שלם ומגוון של מסעדות. הנה רשימה מעודכנת של מסעדות טבעוניות מובילות:


מסעדת Sara Green - Vegan Bistro: מציעה מבחר של מזון מהיר אורגני, כולל המבורגרים וכנפיים, לצד גבינות טבעוניות מקומיות.


מסעדת Rawdia: מתמחה במאכלים טבעוניים חיים ומתוקים, לצד שייקים ומיצים.


מסעדת Vyro Raw & Vegan Bistro: ידועה בתפריט מגוון הכולל ארוחות חיים, עוגות, פסטה טבעונית ומשקאות.


מסעדת "AROME", ביסטרו מקסים בבוקרשט, מפנקת צמחונים וטבעונים כאחד עם המנות המשובחות שלה. הם יצרו תפריטים מיוחדים שניתן לאסוף בנוחות או להזמין דרך אפליקציות של אובר איטס וטייקאווי. בין אם תבחרו בקומבו טבעוני או צמחוני.


מסעדת Seed Cuisine: מתמקדת במטבח בינלאומי, אורגני, ים תיכוני ורומני, עם תפריט טבעוני ברובו, אך ייתכן שיכלול דבש בכמה מנות.


כל אחת מהמסעדות הללו מציעה תפיסה ייחודית של המטבח הטבעוני, ממזון מהיר ועד מנות גורמה, ומבטיחה שיש משהו לכל חיך בבוקרשט.


מסעדות טבעוניות בבוקרשט 

אוכל רחוב ברומניה, סצנה נוספת שחשוב לנסות בביקורכם בבוקרשט היא תפתיעה אתכם באחריות.

 

אתם חייבים לנסות קבב רומני בטראסה אובור ואת המאפים הזולים והמפורסים של LUCA

אני מצרף לכם כמה סרטונים של בלוגרים מפורסמים בנושא אוכל רחוב בבוקרשט. 


לסיום אני רוצה להמליץ לכם על מספר מסעדות שאנחנו הכי אוהבים בבוקרשט. 


נתחיל ממסעדת איל קאלצ'יו, רשת מסעדות איטלקיות מאוד מומלצת. 


מסעדת OLD KITCHEN, מסעדה הונגרית עם אוכל ביתי טעים וזול. 


מסעדת שארקיה, מסעדה ים תיכונית הממוקמת במלון הפארק אין בבוקרשט. 


מסעדת SMOKAREALA, גן עדן אמיתי לאוהבי בשר ובשר מעושן במיוחד. 


מסעדת AL PASTOR מסעדת טאקוס מקסיקנית קטנה עם תפריט ממש טעים.


מה דעתכם על מסעדות בבוקרשט עם מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח במחיר של פיתה שווארמה? 


כן בבוקרשט זה אפשרי! ולא לא מדובר במסעדות זולות, להפך יש רשת גדולה של מסעדות שמציעה את התפריט הזה באמצע השבוע בשעות הצהריים עד לשעות אחר הצהריים. 


אם תגיעו אליהם לא תמצאו את מבצע הזה בשום מקום, רק מי שיודע או מבקר באתר שלהם יכול לדעת. 


הם לא רושמים את המבצע בתפריטים כדי לגרום לכם להזמין במחיר הרגיל …. 


אתם רק צריכים לשאול את המלצר על עסקית הצהריים שלהם. 


בין המסעדות הללו נמצאת גם המסעדה המפורסמת ביותר בבוקרשט קארו קו ברה.

מסעדות בבוקרשט עם עסקית צהריים במחיר מצחיק: סיטי גריל, חאנו לוי מאנוק, פסקרוש 


מאמרים נוספים: 


סיקורים של בלוגרים מפורסמים על סצנת המסעדות בבוקרשט





1,899 צפיות
bottom of page