top of page

בוקרשט עם ילדים | בוקרשט עם בני נוער | 30 אטרקציות שאתם חייבים להכיר

בוקרשט בירת רומניה מציעה המון אפשרויות עבור מטיילים ישראלים אשר מטיילים בבירת רומניה עם ילדים ובני נוער, אם אתם מחפשים טיפים בנושא בוקרשט עם ילדים אתם בהחלט במקום הנכון. 


במאמר הזה אנחנו נרכז עבורכם רשימה ארוכה של אטרקציות שהולכות לשדרג את הטיול שלכם בבוקרשט. 

הרבה אנשים חושבים שיעד כמו בוקרשט עם ילדים זה טיול בעייתי היות ואין מה לעשות, האמת היא שההפך הוא הנכון. 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה מחקר קטן לפני הטיול ואתם תגלו המון אופציות לטיול מושלם בבוקרשט עם ילדים ובני נוער. 

אתם תמצאו מה לעשות גם בימים גשומים ואפילו בימי החורף הקרים ברומניה. 


בוקרשט עם ילדים ובני נוער רשימת אטרקציות מומלצים! 


בוקרשט עם הילדים

בוקרשט עם ילדים אטרקציות:


ספריית האוניברסיטה בבוקרשט: מחפשים מקום שקט ונעים להירגע בו מהמולת העיר? ספריית האוניברסיטה המרשימה והיפה היא המקום המושלם עבורכם. שם תוכלו לקרוא ספר מרתק, ללמוד דבר חדש ואפילו ליהנות מהאווירה האקדמית המיוחדת.


שוק Obor: חוויה אותנטית וחושפת לתרבות המקומית מחכה לכם בשוק Obor ססגוני. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים, מזון וחפצים, להתמקח עם מוכרים מקומיים ואפילו לטעום מהמטעמים המקומיים. אל תשכחו לעצור ולטעום מיצ'י (קבב רומני) במקום שנקרא טרסה אובור, מדובר בבוטקה קטן מעץ אשר הגיע לכל המצעדים החשובים ביותר של אוכל רחוב באירופה. זהו הקבב הרומני המפורסם ביותר בעולם, הזדמנות מעולה לנסות משהו אותנטי ולטעום מעדן רומני אשר ישאיר לכם טעם של עוד באחריות!!! 


ביקור בגן החיות של בוקרשט, פעילות מושלמת עבור כל המשפחה. גן החיות ממוקם בחלקה הצפוני של העיר לא רחוק מקניון בניאסה. 


תצוגת רכבי פאר, רכבי אספנות ומכוניות מירוץ בציריאק קולקשן. כל הרכבים במקום שייכים למיליארדר הרומני יון ציריאק אחד משחקני הטניס המפורסמים ביותר בעולם. 


מרחצאות טרמה, אחד ממתחמי הספא הגדולים והמפוארים ביותר בכל רחבי אירופה, מדובר במתחם ענק שמתחלק לשלושה איזורים שונים כולל חוף ים מלאכותי ובריכות חיצוניות. במקום נמצא גם מתחם עם מגוון גדול של מגלשות ועילויות לילדים.  


ביקור בגן הבוטני, טיול בבוקרשט עם ילדים בהחלט מחייב ביקור בגן הבוטני של בירת רומניה. הילדים יוכלו לראות זנים רבים של פרחים וצמחים, להאכיל את ברווזים באגם וכמו כן לבקר בחממה ענקית במקום. 


סיור במוזיאון הכפר בבוקרשט, המוזיאון הזה מאפשר למבקרים לחקור איך נראו החיים של הרומנים במאות ה-17-20, לחקור טחנות רוח, כנסיות כפריות מסורתיות והעתקים של אסמים ובתי משפחה פשוטים אשר בנויות מקש, בוץ, עץ ועוד.


מוזיאון החושים בקניון אפי קוטרוצ'ני, תמיד כיף לנסות דברים חדשים בחופשה, אבל ניסית פעם לנוח על מצע מסמרים? במוזיאון החושים תוכלו לנסות את זה לצד עוד המון ניסויים מגניבים שבודקים את התפיסה, היצירתיות והגבולות האלסטיים של גוף האדם. מניסויים הכוללים קול ומגע ועד אשליות שמתנגנות ממערכת ההפעלה המוזרה של המוח האנושי.


מוזיאון אנטיפה: מסע מרתק דרך הטבע וההיסטוריה של רומניה

מוזיאון אנטיפה להיסטוריה של הטבע בבוקרשט הוא אחד המוזיאונים הגדולים והחשובים ביותר ברומניה. המוזיאון נוסד בשנת 1834 על ידי גריגורה אנטיפה, חוקר טבע ידוע, ומציג כיום אוסף עצום של מוצגים בתחומי הטבע, ההיסטוריה והאתנוגרפיה.

המוזיאון מחולק למספר אגפים:

אגף הזואולוגיה: מציג מגוון רחב של בעלי חיים מכל רחבי העולם, ביניהם יונקים, ציפורים, זוחלים, דגים וחרקים.

אגף הפלאונטולוגיה: מציג מאובנים מרשימים של דינוזאורים, יצורים ימיים קדומים ובעלי חיים אחרים שנכחדו.

אגף המינרלוגיה: מציג מגוון רחב של מינרלים ואבנים יקרות מכל רחבי העולם.

אגף האתנוגרפיה: מציג פריטים ייחודיים ותרבויות שונות של רומניה לאורך ההיסטוריה.

בנוסף, המוזיאון מציע פעילויות מיוחדות לילדים ולמבוגרים, ביניהם:

סדנאות יצירה: ילדים יכולים ללמוד על הטבע וליצור יצירות ייחודיות.

הרצאות ותערוכות זמניות: המוזיאון מקיים הרצאות ותערוכות זמניות בנושאים שונים.

סיורים מודרכים: ניתן להצטרף לסיורים מודרכים בעברית ובשפות אחרות.


בוקרשט עם ילדים

קארטינג במתחם VMAX, מדובר במסלול קארטינג מקצועי. זהו אחד ממתחמי הקארטינג החדשים והיפים בכל אירופה. אין ילד או מבוגר שלא יאהבו את החוויה הזו. אנחנו ממליצים בחום לנסות!




ביקור במשכנו של הרודן המפורסם של רומניה צ'אוססקו, יש רומנים שיגידו שהוא הרס את רומניה ומנגד כאלה שמאוד מתגעגעים אליו. מה שבטוח זה שביקור בביתו המפואר בצורה קיצונית הוא בגדר חובה. אנחנו לא רוצים להרוס את החוויה ולספר יותר מדי על מה שתוכלו לראות שם. אפילו שהנושא אולי לא מדבר לילדים אנחנו מבטיחים שהם גם יסתקרנו מאוד! מדובר בסיור מהיר וקליל עם מדריך שכלול במחיר הכניסה.


 סשן צילום משפחתי בבוקרשט עם צלם ישראלי ליד המקומות הכי יפים בבוקרשט בירת רומניה. אתם לא צריכים לדאוג יותר לתמונות במהלך הטיול :) אדי הצלם שלנו ידאג שתחזרו עם שפע של תמונות מקצועיות כמזכרת מושלמת מהטיול שלכם.


בוקרשט עם הילדים


מסעדת שף, באולינג ושולחנות משחק, נשמע טוב נכון? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות לקומת הגג בקניון פרומנדה בבוקרשט ולהכנס למסעדת טריק שוט. מעבר לפעילויות לילדים האוכל במקום טעים ברמות ובימי הקיץ אפשר גם לשבת במפרסת שלהם בגג הקניון. 


משחק כדורגל באצטדיון הלאומי של רומניה, נכון הרומנים לא זכו לתהילה בעולם הכדורגל מאז דור הזהב שלהם ששיחקו בשנות התשעים אבל האיצטדיון הזה ידהים את הילדים. תוכלו לבדוק מראש ולקנות כרטיס למשחק ליגה ואולי אפילו של הנבחרת הרומנית במהלך הביקור שלכם. 



סתם עובדה מעניינת, בשנת 1986 מועדון הדורגל הגדול ביותר ברומניה סטיאוה בוקרשט זכו בגביע ליגת האלופות לאחר נצחון היסטורי בשלב הפנדלים על ענקית הכדורגל ברצלונה! 


מוזיאון התעופה בבוקרשט, מוזיאון התעופה בבוקרשט מציג את ההיסטוריה של התעופה הרומנית, החל מהניסויים הראשונים ועד ימינו. המוזיאון כולל תערוכות של מטוסים, מסוקים, מנועים, ציוד וחפצים היסטוריים. המוזיאון מתאים לחובבי תעופה, היסטוריה וטכנולוגיה, וכן לילדים ולמבוגרים כאחד.


רפטילאנד מוזיאון זוחלים ייחודי המציג מגוון רחב של זוחלים, דו-חיים וחרקים מכל רחבי העולם. בגן החיות ניתן לראות נחשים, לטאות, תנינים, צבים, צפרדעים, קרפדות, חרקים ועוד. רפטילאנד הוא מקום נהדר ללמוד על זוחלים ודו-חיים, ולראות מקרוב יצורים מרתקים אלה.


הקרקס המטרופוליני בבוקרשט, חוויה מושלמת וייחודית לכל המשפחה. הקרקס המטרופוליני בבוקרשט מציע מופעים מרהיבים לכל המשפחה, עם אקרובטים, לוליינים, ליצנים, חיות מאולפות ועוד. המופעים מתקיימים באולם מקורה וממוזג, ומתאימים לכל גיל.


פארק דסטיני בבוקרשט הוא פארק שעשועים ייחודי לילדים בגילאי 4 עד 14. בפארק הילדים יכולים לחוות מגוון רחב של מקצועות, כמו טייסים, רופאים, שוטרים, שחקנים ועוד. פארק דסטיני הוא מקום נהדר לילדים ללמוד ולהנות תוך כדי משחק.


בוקרשט עם הילדים

החלקה על הקרח בקניון אפ"י קוטרוצ'י, מתחם ההחלקה ממוקם ברחבת האוכל בקניון. מדובר במתחם מקורה וממוזג הפועל בכל ימי השנה. 


מרכז CLIMB AGAIN בבוקרשט הוא מרכז טיפוס ייחודי המציע מגוון רחב של פעילויות טיפוס לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון.

במרכז ניתן למצוא:

קיר טיפוס בגובה 14 מטר עם מסלולים ברמות קושי שונות.

מתחם עם מגוון מסלולים אתגריים.

קורסי טיפוס למתחילים ולמתקדמים.

פעילויות טיפוס לילדים, כולל ימי הולדת וימי גיבוש.

מרכז CLIMB AGAIN הוא מקום נהדר לחוות את האתגר וההנאה של טיפוס, תוך כדי שיפור כושר גופני, קואורדינציה ובטחון עצמי. מטיילים בבירת רומניה, בוקרשט עם ילדים פעילים במיוחד יהנו מלילה שקט לאחר ביקור במתחם הזה :) 


הייפר ארנה בבוקרשט הוא מתחם בידור ייחודי המציע מגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים:

פארק טרמפולינות: שטח עצום של טרמפולינות לקפיצות חופשיות ומהנות, משחקים מיוחדים ועוד.

נינג'ה וריור: מסלול אתגרי מלא מכשולים, הדורש כושר גופני, זריזות ותעוזה.

חדר בריחה: משחק חשיבה מרתק שבו עליכם לפתור חידות ולברוח מהחדר תוך זמן קצוב.

אזור מציאות מדומה שבו תוכלו לחוות עולמות חדשים ומשחקים מרתקים.

הייפר ארנה הוא מקום נהדר ליהנות מחוויה ייחודית ומלאת אדרנלין, ליהנות מפעילות גופנית ולחוות רגעים בלתי נשכחים עם חברים ומשפחה.


בוקרשט עם הילדים

סייבר ג'אמפ הוא פארק טרמפולינות ענק המציע מגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים:

קפיצה חופשית: שטח עצום של טרמפולינות לקפיצות חופשיות ומהנות.

משחקים: משחקי טרמפולינות מיוחדים כמו Slam Dunk, Ninja Warrior וקיר טיפוס.

אירועים מיוחדים: ימי הולדת, מסיבות, אירועי חברה ועוד.

סייבר ג'אמפ הוא מקום נהדר ליהנות מפעילות גופנית מיוחדת, לשחרר אנרגיות ולחוות רגעים בלתי נשכחים עם חברים ומשפחה.


בית הניסויים בבוקרשט, Casa Experimentelor בבוקרשט הוא מוזיאון מדע אינטראקטיבי המציע מגוון רחב של תערוכות ופעילויות לכל המשפחה.

במוזיאון ניתן ללמוד על מדע וטכנולוגיה בצורה חווייתית ומרתקת, דרך ניסויים, הדגמות ומשחקים. מדובר במקום נהדר לילדים ולמבוגרים כאחד, ללמוד ולהנות יחד.



ביקור בארמון מוגושואיה, כעשרים דקות נסיעה ממרכז בוקרשט נמצא הארמון המדהים הזה. במקום תוכלו לבקר את המבנים השונים במקום, מייצגי אומנות, גנים מטופחים, אגם שקט וכמובן לאכול משהו במסעדה שבתוך חצר הארמון. 


בוקרשט עם ילדים - פסטיבלים ואירועים: לאורך השנה מתקיימים בבוקרשט פסטיבלים ואירועים רבים, ביניהם פסטיבל המוזיקה "George Enescu", פסטיבל הסרטים "DaKINO" ועוד. דרך נהדרת לחוות את התרבות המקומית, להנות ממוזיקה, סרטים ואווירה מיוחדת. 


טבע ופארקים:


פארק צ'ישמיג'יו: דמיינו לכם יום מושלם בטבע – פיקניק משפחתי על הדשא, משחקי מחבואים בין העצים, רכיבה קלילה על אופניים ואפילו שייט סירות רומנטי באגם. פארק צ'ישמיג'יו הוא המקום המושלם לחוות את כל אלה ועוד!


בוקרשט עם הילדים

פארק Herăstrău: לאוהבי האדרנלין, פארק Herăstrău מציע אגם רחב ידיים מושלם לשייט קיאקים, פארק שעשועים משגע לילדים, מסלולי הליכה וריצה מאתגרים ואפילו אזור ייעודי לסקייטבורדינג.


היסטוריה ותרבות:


סיור בשכונה היהודית בבוקרשט ובאנדרטת השואה בעיר, נכון לא הפעילות הכי משמחת עבור ילדים אבל לדעתנו זה נושא חשוב.


סיור במרכז הישן של בוקרשט, טיילו בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה, גלו מבנים עתיקים וקירות מכוסים גרפיטי, ותיהנו מסיפורים היסטוריים מרתקים. טיול מרתק וחוויתי שיאפשר לכם לחוות את הצד העתיק והקסום של בוקרשט.


לסיכום כמו שהבטחנו בתחילת המאמר, יש הרבה מה לעשות בבוקרשט עם ילדים. לחצו על שמם של המקומות ברשימה למעבר לאתר שלהם.

מקווים שהצלחנו לתת מספיק אופציות למי שמחפש מידע בנושא בוקרשט עם ילדים. 

אנחנו ממש נשמח אם תשתפו עם החברים שלכם בוואטסאפ או בפייסבוק את המאמר הזה!


בוקרשט עם הילדים





418 צפיות
bottom of page