top of page

מרחצאות טרמה בוקרשט

בוקרשט, בירתה התוססת של רומניה, ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, באווירה התוססת, וכעת בהציעה מפלט ייחודי של רגיעה והתחדשות - הטרמה בוקרשט.


שוכן בתוך לא רחוק משדה התעופה אוטופני בבוקרשט, מתחם הבריאות רחב הידיים הזה.


ביקור חובה עבור מטיילים המחפשים שלווה ופינוק.


הצטרפו אלינו כשאנו חוקרים את הפלאים הטיפוליים שיש ל-Therme להציע.


1. גן עדן טרופי בבוקרשט: היכנסו למרחצאות הטרמה בבוקרשט, ותרגישו כאילו הובלתם לגן עדן טרופי.

הספא הוא נווה מדבר שופע, הכולל עצי דקל, צמחים אקזוטיים וארכיטקטורה מדהימה שיוצרת אווירה שלווה. בין אם אתם מחפשים הפסקה מסיורים או פשוט רוצים להירגע, טרמה בוקרשט מספקת את המפלט המושלם.


2. בריכות תרמיות והרפיה: האטרקציות הכוכבות בטרמה בוקרטש הן הבריכות התרמיות שלה, שלכל אחת מהן טמפרטורה והרכב מינרלי ייחודי המספקות חוויה טיפולית.

טבלו במים החמים, הרגישו את המתח נמס ותנו לתכונות המרפא להפעיל את הקסם.

הבריכות החיצוניות המוקפות בצמחייה ירוקה מציעות חוויה מרעננת במיוחד בחודשים החמים יותר.


3. סאונות וחדרי אדים: למי שמעריך את היתרונות של טיפול בחום טרמה בוקרשט+ מתגאה במגוון של סאונות וחדרי אדים.

מסאונות פיניות מסורתיות ועד למרחצאות אדים ארומטיים כל חלל תוכנן בקפידה כדי לקדם הרפיה וניקוי רעלים. האווירה השלווה בתוך החללים הללו מאפשרת בריחה מוחלטת מחיי היום היום.


4. טיפולי ספא ובריאות: התפנקו עם טיפול ספא מפנק בטרמה בוקרשט כדי לשפר את חווית ההרפיה שלכם. מעיסויים ועד טיפולי פנים, תפריט הספא נותן מענה להעדפות שונות, ומבטיח שהמבקרים יוצאים בהרגשה מחודשת ומתחדשת. המטפלים המיומנים משתמשים במוצרים ובטכניקות מובחרות כדי לספק חווית בריאות יוקרתית באמת.


5. חוויה ייחודיות לכל הגילאים, ביקור במרחצאות טרמה הוא חוויה שמותאמת לכל המשפחה. המתחם כולל אזורים ייעודיים לילדים ע מגלשות מים ואזורי משחק מהנים, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לבילוי משפחתי. השילוב של רגיעה למבוגרים ובידור לילדים הופך את הטרמה בבוקרשט לאטרקציה רב-תכליתית.


6. תענוגות קולינריים: לאחר יום של רגיעה פנקו את בלוטות הטעם שלכם בתענוגות קולינריים באחת מהמסעדות של המרחצאות.

מחטיפים בריאים ועד ארוחות גורמה, אפשרויות הסעודה משלימות את חווית הבריאות הכוללת ומבטיחות שתצאו בהרגשה של הזנה מבפנים ומבחוץ.


מה שתמיד מדהים אותנו זה הוייב של המקום, הניקיון והחדשות שלו.

במקום מקפידים על סדר וניקיון בצורה מרשימה.

בסאונות מותר לשבת רק על המגבת, נשים צריכות לאסוף את השיער בכניסה לבריכה ועוד המון פרטים קטנים שהם שמים לב אליהם להבדיל ממקומות אחרים.


בכניסה תקבלו צמיד איתו תוכלו לנעול ולפתוח את הלוקר האישי שלכם אשר ממוקם בחדר ההלבשה.

בנוסף עם הצמיד הזה אתם נשארים לאורך כל השהות שלכם במתחם ואיתו תשלמו עבור משקאות, אוכל, מיטות עיסוי וכל שרות אחר וביציאה עובדי המקום יסרקו אותו ויגבו ממכם תשלום לפי מה שצרכתם כך שאתם לא צריכים להסתובב עם הארנק כל היום.


במקום יש גם מסעדת בופה וגם מסעדת שף איכותית.


טיפים חשובים בכדי למנוע אי נעימות במרחצאות:


אתם צריכים להגיע עם בגד ים, כפכפים ומגבת. הם צריכים להיות בתיק שלכם ולא עליכם כי הם לא יתנו לכם להכנס ככה רק בתנאי שתרכשו כפכפים ותשכירו מגבות מהם.

אנחנו ממליצים לכם להביא או להשכיר גם חלוק + שתי מגבות.

נשים- זכרו להגיע עם גומיה לשיער (פן/מייבש שיער יש במקום)

אתם יכולים להגיע לשם מהשדה תעופה או בדרך לשדה היות וזה ממוקם ממש קרוב לשדה ובכניסה יש להם חדר לשמירת מזוודות.

המחירים משתנים לפי איזה מתחם תבחרו וכמה זמן תחליטו לשהות במתחם, בסופי שבוע המחיר קצת יותר יקר.

המלצה שלנו זה לא להגיע למקום בימי חג היות והוא יהיה עמוס עד אפס מקום, גם בסופי שבוע הוא די עמוס אבל זה עדיין לא קיצוני כמו בחגים או בימי חופש של הרומנים כמו בראשון לינואר וכו'.

מרחצאות טרמה בוקרשט

איך מגיעים למרחצאות טרמה מהמלון?


בעזרת מונית או UBER המחיר יכול לנוע בין 50 ל70 ליי וזה תלוי בתנועה ובעומס ההזמנות שיש לחברות כמו UBER (בשעות הלחץ המחיר עולה), היות והמקום רחוק ממרכז העיר בהלוך סביר להניח שהנהג יחזור ריק לעיר כמו משדה התעופה לכן נהוג לתת טיפ של 5-15 אחוז מעלות הנסיעה (יש נהגים שמציינים זאת מראש כי הם עלולים לחזור ריקים לעיר).


אתם גם יכולים להגיע ולחזור מהטרמה למלון בעזרת השאטל שהם מציעים לגמרי בחינם.

אנחנו מצרפים לינק לעמוד צור קשר שלהם שם תמצאו את המידע על השאטל וגם סירטון הסבר בכדי שיהיה לכם יותר קל להבין איך זה עובד.




מרחצאות טרמה בוקרשט

קבוצת הפייסבוק שלנו - ערוץ היוטיוב שלנו - צלם בבוקרשט - טיולי צילום ברומניה

טיסת חוויה  בבוקרשט - עיסוי עד לחדר המלון בבוקרשט - מזג האוויר בבוקרשט - המרת מטבע בבוקרטש - סים מקומי בבוקרשט - תחבורה ציבורית בבוקרשט - אטרקציות מומלצות בבוקרשט - ממה להזהר בבוקרשט - בלוג טיפים למטיילים בבוקרשט - החזר מס בבוקרשט - טיולי צילום ברומניה

2,439 צפיות
bottom of page