top of page

⁦ארמון החימר בעמק הפיות ברומניה ⁩

איפשהו בין בראשוב לסיביו מסתתר לו המקום הייחודי והקסום הזה. זה לדעתי אחד מהמקומות שאסור לכם לפספס בטיול הבא שלכם לרומניה!

הארמון עשוי כולו חימר, קש וחומרים טבעיים בלבד.

במילים אחרות, אורגני 100%!!

הארמון נבנה לפני 150 שנה, נראה הגיוני נכון?

אז זהו שלא, המקום הוא פרוייקט פרטי של זוג אשר החליט לעזוב את העיר הגדולה והתחילו בבניית המקום בשנת 2014.

הם רצו שתהיה להם פינה שקטה מחוץ לעיר, להקים פנסיון קטן בכדי להתפרנס ממנו ולא יותר. אני לא חושב שהם מודעים לבום המטורף שהאינסטגרם והפייסבוק יגרמו לעסק שלהם, היום זה הפך לאחד הייעדים החמים לתיירים שמגיעים לאיזור.


⁦ארמון החימר בעמק הפיות ברומניה  ⁩

אי שם בלב טרנסילבניה היכן שמסתררים מיתוסים והיכן שאגדות מתעוררות לחיים, שוכן מקום היישר מתוך אגדה - טירת החימר האגדי בפורומבקו דה סוס. עם העיצוב הגחמני והאווירה הקסומה שלה, פנינה נסתרת זו מזמינה את המבקרים לעולם של קסם ודמיון. הצטרפו אלינו כשאנחנו יוצאים למסע לגלות את הקסם של הפלא האגדתי הזה.


חלום שנולד בחימר:


טירת החימר האגדות, הידועה גם בשם "קסטלול דה לוט ואלה זנלור", הייתה פרויקט החלומות של זוג רומני, רזבן וגבריאלה וסיל. בהשראת טכניקות בנייה טבעיות ותשוקה לאגדות, הם יצאו למסע ליצירת טירה העשויה כולה מחימר.


אדריכלות גחמנית:


כשמתקרבים לטירה, הארכיטקטורה הגחמנית שלה שובה את הדמיון מיד. צריחים, מגדלים ופתחים מקושתים המעוטרים בגילופי חימר מורכבים מובילים את המבקרים לעולם של אבירים, דרקונים ויצורים קסומים. העיצוב הייחודי של הטירה נותן כבוד לטבע שמסביב, משתלב בצורה חלקה בנוף הציורי.


יופי בעבודת יד:


אחד ההיבטים המדהימים ביותר של טירת החימר האגדי הוא הטבע שלה בעבודת יד. כל סנטימטר של הטירה, מהקירות ועד לרהיטים, עשוי מחומרים טבעיים, המעניקים לה תחושה חמימה ואורגנית. משפחת וסיל, יחד עם אומנים מקומיים, יצקו את היצירתיות שלהם בעיצוב המפלט האגדתי הזה.


לשכות העונג:


היכנס פנימה ותגלה שהחלק הפנימי שובה לב בדיוק כמו החיצוני. הטירה כוללת חדרים נעימים המעוטרים בעיטורי חימר בעבודת יד, היוצרים אווירה מקסימה וכפרית כאחד. כל חדר מספר סיפור, מזמין את האורחים לשקוע בסיפור האגדות.


גנים וסביבה קסומים:


טירת החימר האגדי מוקפת בגנים קסומים המוסיפים לקסם האגדות. פרחים תוססים, שבילים מתפתלים ופסלים מקסימים יוצרים אווירה גחמנית. הסביבה של הטירה מושלמת לטיול נינוח, שבו כל סיבוב מגלה תענוגות חדשים.


אירועים ופעילויות מהאגדות:


מעבר לתפקידה כמקום מפלט ציורי, טירת החימר האגדי מארחת אירועים ופעילויות שונות הנותנות מענה למבקרים בכל הגילאים. מסדנאות על מלאכת יד מסורתית ועד הפעלות סיפור לילדים, הטירה היא חלל דינמי שבו קסם האגדות מתעורר לחיים.


חווית שהייה ייחודית:


לאלו המחפשים חווית אגדות סוחפת, טירת פיות חימר מציעה את ההזדמנות להישאר ללון. בטירה יש כמה חדרים זמינים לאורחים, המאפשרים להם לישון בתוך הסביבה הקסומה ולהתעורר אל היופי של הטבע הטרנסילבני.



טירת החימר האגדית בפורומבקו דה סוס היא יותר מאטרקציה בלבד; זה עדות לכוחה של יצירתיות ולקסם המתמשך של האגדות. בין אם אתם חובבי ארכיטקטורה ייחודית, משפחה בחיפוש אחר גחמות או מטייל המחפש מפלט קסום באמת, טירת האגדות הזו בלב טרנסילבניה מבטיחה חוויה שתשאר בזיכרונותיכם הרבה אחרי שתעזבו את השטחים הקסומים שלה. .



רוצים לקרוא עוד המון מידע וטיפים בנושא טיולים בבוקרשט או ברומניה כולה?

תעקבו אחרינו בקישורים המצורפים:


⁦ארמון החימר בעמק הפיות ברומניה  ⁩

1,573 צפיות
bottom of page