top of page

4 קניונים מומלצים בבוקרשט - שופינג בבוקרשט

את הקניונים הללו בחרנו כי הם אלו שאנחנו הכי אוהבים, יש עוד כמה וכמה קניונים בעיר חלקם פחות וחלקם יותר מומלצים.

את ארבעת הקניונים בחרנו לפי המיקום שלהם, המגוון ובהתיחס לעובדה שיש בהם עוד דברים לעשות מלבד לקניות, מקווים שאהבת......

קניון פרומנדה בבוקרשט

קניון פרומנדה בבוקרשט


קניון הקניות והפנאי היוקרתי של בוקרשט


גלו עולם של קניות יוקרתיות, אוכל ובידור בקניון פרומנדה, שבו סגנון פוגש תחכום בלב בוקרשט.


שילוב של מותגי פרימיום, עיצוב מודרני ומתקני פנאי בקניון פרומנדה, ומציבים סטנדרטים חדשים לחוויית קניות מתוחכמת בעיר הבירה.


קניון פרומנדה, הממוקם בלב בוקרשט, עומד כעדות לנוף הקמעונאי המתפתח של העיר, ומציע חוויה רב-גונית המשלבת בצורה חלקה קניות יוקרתיות, מסעדות מגוונות ובידור בסביבה עכשווית ובולטת מבחינה ארכיטקטונית. הקניון רחב הידיים הזה נפתח בשנת 2013 ומשתרע על פני 123,000 מ"ר מרשים, מה שהופך אותו לאחד מיעדי הקניות והפנאי הגדולים בבירת רומניה.


כשנכנסים לקניון פרומנדה,מוצאים מבחר מוקפד של למעלה מ-100 מותגי פרימיום ובינלאומיים, המתפרשים על פני תחומים רבים כמו: אופנה, יופי, אלקטרוניקה וסגנון חיים.


העיצוב הארכיטקטוני של קניון פרומנדה הוא יצירת מופת בפני עצמה, הכוללת אסתטיקה מודרנית ואלגנטית המשתלבת עם המרקם האורבני של בוקרשט. הקניון מתהדר בשפע של אור טבעי, היוצר אווירה מסבירת פנים ותוססת לקונים. הפריסה המתחשבת שלו, עם טיילות רחבות וחלונות ראווה מרווחים, מספקת חווית קניה מהנה ונטולת מתחים.


האוכל בקניון פרומנדה הוא מסע קולינרי בפני עצמו, המציע מגוון מגוון של מסעדות, בתי קפה וביסטרו. ממטבחים בינלאומיים ועד מעדנים מקומיים, מגרש האוכל של הקניון ואפשרויות האוכל מספקות לכל חיך, והופכים טיול קניות להרפתקה גסטרונומית.


במיקום נוח בשכונת פלורייסקה התוססת, קניון פרומנדה נגיש בקלות והפך למוקד מרכזי עבור מקומיים ותיירים כאחד. קרבתו לרובע העסקים ואזורי המגורים היוקרתיים מוסיפה למשיכה שלו, והופכת אותו לא רק למקלט קניות אלא גם ליעד חברתי ותרבותי בלב בוקרשט.


במהותו, קניון פרומנדה עומד כנקודת ציון קמעונאית דינמית ומתוחכמת בבוקרשט, ומציע חוויה סוחפת שבה מותגים ברמה עולמית מתכנסים עם אלגנטיות ארכיטקטונית, תענוגות קולינריים ובידור, ויוצרים יעד שמתעלה מעל קניות מסורתיות ומגדיר עידן חדש של סגנון חיים. ופנאי בעיר הבירה.


 לוח הזמנים: שני - ראשון: 10:00 - 22:00

כתובת: Calea Floreasca Nr. 246B, סקטור 1, בוקרשט

טלפון: +40 730 246 246

דוא"ל: mall@promenada.ro

אמצעי תחבורה עירונית פירושו:

רכבת תחתית: קו M2 - תחנת אורל וולקיו

חשמליות: 5 - תחנת דרך פיפרה

אוטובוס: 135, 112


קניונים בבוקרשט

קניון שופינג סיטי בניאסה בבוקרשט

קניון שופינג סיטי בניאסה בבוקרשט, או יותר נכון בבניאסה


קניון Baneasa Shopping City Mall, השוכן בחלק הצפוני של בוקרשט, עומד כיעד קמעונאי וסגנון חיים מוביל, המייצג מודרניות ותחכום. מקלט קניות רחב ידיים זה, שהוקם בשנת 2008, משתרע על פני 85,000 מ"ר מדהים, מה שהופך אותו לאחד הקניונים הגדולים והמקיפים ביותר ברומניה, מושך מבקרים עם מגוון ההיצע המגוון שלו והעיצוב האוונגרדי שלו.


קניון Baneasa Shopping City, המתגאה בלמעלה מ-300 חנויות, נותן מענה לקהל לקוחות בעל אבחנה עם מגוון רחב של מותגים בינלאומיים ומקומיים. מבוטיקים אופנה יוקרתיים וחנויות דגל ועד חנויות אלקטרוניקה מתמצאות בטכנולוגיה, הקניון אוצר חווית קניות אוצרת המשקפת את הטרנדים העדכניים ביותר באופנה, טכנולוגיה וסגנון חיים.


העיצוב האדריכלי של Baneasa Shopping City הוא פלא בפני עצמו, המשלב בצורה חלקה אסתטיקה עכשווית עם חללים פונקציונליים. הפריסה המרווחת והאוורירית של הקניון מעצימה את חווית הקנייה, בעוד שאלמנטים עיצוביים מודרניים תורמים לאווירה שיקית ומסבירת פנים. עם חלונות ראווה אלגנטיים, תאורה חדשנית ושפע של אור טבעי, הקניון יוצר סביבה שמתעלה על חללי מסחר מסורתיים.


מעבר ליכולת הקמעונאית שלו, קניון Baneasa Shopping City Mall הוא יעד קולינרי עם מבחר מגוון ואקלקטי של אפשרויות לסעודה. ממסעדות גורמה המגישות מאכלים בינלאומיים ועד בתי קפה אופנתיים וביס מהיר, מתחם האוכל של הקניון מבטיח שהמבקרים יוצאים למסע גסטרונומי המשלים את חווית הקנייה שלהם.


בידור בקניון Baneasa Shopping City Mall הוא שם נרדף למגוון וריגושים. מתחם הקולנוע המשוכלל מזמין את חובבי הסרטים להתפנק עם מהדורות הקולנוע העדכניות, בעוד שאזור הבילויים נותן מענה למשפחות עם פעילויות לילדים, ויוצר אווירה תוססת ומכילה למבקרים בכל הגילאים.


במיקום אסטרטגי ליד נמל התעופה Baneasa ו- Baneasa Business & Technology Park, הקניון נהנה מנגישות נוחה, מושך לא רק תושבים מקומיים אלא גם נוסעים עסקיים ותיירים. קרבתו למוקדי תחבורה מרכזיים הופכת אותו ליעד נוח למי שמחפש שילוב של קניות, אוכל ובידור בחלק הצפוני ההומה של בוקרשט.


קניון Baneasa Shopping City Mall מחויב לקיימות, ומשלב שיטות ידידותיות לסביבה בפעילותו. טכנולוגיות חסכוניות באנרגיה, יוזמות הפחתת פסולת ואלמנטים עיצוביים מודעים לסביבה מדגישים את מסירותו של הקניון למזער את ההשפעה הסביבתית שלו.


במהותו, קניון Baneasa Shopping City מייצג את פסגת החוויות הקמעונאיות והלייף סטייל העכשוויות בבוקרשט. המיזוג שלו של מותגים ברמה עולמית, עדינות ארכיטקטונית, גיוון קולינרי ואפשרויות בילוי יוצר יעד שמתעלה על קניות קונבנציונליות, ומגדיר מחדש את נוף הפנאי והיוקרה בלב הבירה הרומנית.


כתובת: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, no. 42D, בוקרשט

שעות פתיחה:

שני - ראשון: 10:00 - 22:00

טלפון: 0213065505

דוא"ל: info.bsc@baneasa.ro

אתר אינטרנט: http: //www.baneasa.ro

אמצעי תחבורה עירונית פירושו:

אוטובוס: 131, 148, 301, 335, 476, 448, 449.



קניון אפ"י בבוקרשט

AFI Cotroceni קניון אפ"י בבוקרשט


קניון AFI Cotroceni, הממוקם בלב התוסס של בוקרשט, עומד כסמל איקוני של קניות, בידור וחוויות תרבות יוקרתיות. מאז חנוכתו ב-2009, הקניון רחב הידיים הזה הפך למרכז דינמי, המשתרע על פני 250,000 מטרים רבועים מרשימים ומציע מגוון שאין שני לו של הצעות קמעונאות, פנאי וסגנון חיים.


עם למעלה מ-300 חנויות, קניון AFI Cotroceni מתגאה בתמהיל מגוון של מותגים מקומיים ובינלאומיים, היוצר חווית קנייה מתוחכמת ומקיפה למבקריו. מבוטיקים אופנה יוקרתיים וחנויות אלקטרוניקה מתקדמות ועד חנויות לייף סטייל ויופי, הקניון פונה לקהל לקוחות בעל אבחנה, וממצב את עצמו כיעד המשקף את הטרנדים והחידושים האחרונים.


מבחינה אדריכלית, קניון AFI Cotroceni הוא פלא, הכולל עיצוב מודרני ואלגנטי המשתלב בצורה חלקה עם הנוף האורבני שמסביב. הפריסה החדשנית שלו ממקסמת את האור הטבעי, ויוצרת אווירה מזמינה ומרווחת. עיצוב הפנים של הקניון מציג שילוב הרמוני של אסתטיקה עכשווית, חללים פונקציונליים ואלמנטים אמנותיים התורמים לסביבת קניות סוחפת ומהנה.


ההיצע הקולינרי בקניון AFI Cotroceni הוא תענוג גסטרונומי, עם מבחר מגוון של מסעדות, בתי קפה ואפשרויות למטבח בינלאומי. בין אם הם מתפנקים בסעודה גורמה או נהנים מארוחה נינוחה במתחם האוכל, המבקרים יכולים לצאת למסע קולינרי המשלים את חווית הקניון הכוללת שלהם.


הבידור הוא אבן היסוד של קניון AFI Cotroceni, הכולל מתחם קולנוע IMAX מתקדם המציע חוויה קולנועית סוחפת. בנוסף, הקניון מארח אירועי תרבות, תערוכות אמנות והופעות חיות, והופכים אותו ליעד תרבותי המשתרע מעבר לקמעונאות מסורתית.


במיקום אסטרטגי בשכונת Cotroceni, קניון AFI Cotroceni נגיש בקלות, מה שהופך אותו ליעד מועדף הן לתושבים המקומיים והן לתיירים. קרבתו לנתיבי תחבורה מרכזיים ולאוניברסיטה הפוליטכנית משפרת את כוח המשיכה שלה כנקודת מפגש מרכזית בבוקרשט.


קיימות היא מוקד מרכזי עבור קניון AFI Cotroceni, עם יישום שיטות ידידותיות לסביבה, טכנולוגיות חסכוניות באנרגיה ויוזמות הפחתת פסולת. מחויבות זו לאחריות סביבתית מדגישה את מסירותו של הקניון ליצירת השפעה חיובית על הקהילה ועל כדור הארץ.


במהותו, קניון AFI Cotroceni מגדיר מחדש את חווית הקניות והפנאי בבוקרשט, ומציע מיזוג הרמוני של מותגי פרימיום, אלגנטיות ארכיטקטונית, גיוון קולינרי והעשרה תרבותית. המחויבות שלה לחדשנות, קיימות ומעורבות קהילתית מבססת אותה כיעד דגל בבירת רומניה, המזמין את המבקרים להתמכר להרפתקת קמעונאות ולייף סטייל מתוחכמת ורבת פנים.


כתובת: Bulevardul Vasile Milea, no. 4, בוקרשט

שעות פתיחה:

שני - חמישי: 10:00 - 22:00

שישי-שבת: 10:00 - 23:00

ראשון: 10:00 - 22:00

טלפון: 0314257510

דוא"ל: office@afi-europe.ro.

אמצעי תחבורה עירונית פירושו:

חשמליות: 1, 8, 11, 25, 35

טרולי: 69, 90, 91, 93, 96

אוטובוסים: 105, 137, 138, 139



4 קניונים מומלצים בבוקרשט - שופינג בבוקרשט

קניון מגה מול בבוקרשט - Mega Mall


קניון מגה מול יעד קניות ובילוי בולט בבוקרשט, מהווה אבן יסוד בנוף הקמעונאי של העיר מאז פתיחתו בשנת 2015. מתגאה בשטח קמעונאי רחב ידיים של 80,000 מ"ר, מגה קניון עומד כמרכז דינמי שבו אופנה מתקדמת, אוכל מגוון ובידור מרגש מתכנסים כדי להציע למבקרים חוויה סוחפת ותוססת.


עם למעלה מ-200 חנויות, קניון מגה מול מציג מבחר מקיף של מותגים בינלאומיים ומקומיים כאחד, המספק לקונים מגוון רחב של אפשרויות בין אופנה, אלקטרוניקה, יופי וסגנון חיים. מגוון רחב זה נותן מענה לטעמים האקלקטיים של קהל הלקוחות המגוון שלו, ומציב את קניון מגה מול כיעד מומלץ למי שמחפש את הטרנדים העדכניים ביותר וחווית קניות מגוונת.


העיצוב האדריכלי של קניון מגה מול מאופיין באסתטיקה עכשווית ופונקציונלית, הכוללת חללי פנים מודרניים המשפרים את אווירת הקניות הכללית. הפריסה המרווחת של הקניון מבטיחה חוויה נוחה ומהנה, בעוד שחלונות ראווה גדולים ובוטיקים מסוגננים תורמים לאווירה יוקרתית המתיישרת עם הזהות הקוסמופוליטית של בוקרשט.


בידור ב קניון מגה מול מעבר לסתם קניות קניות, בקניון תמצאו מתחם קולנוע חדיש המציע את הפרסומים הקולנועיים האחרונים. כמו כן, מתקיימים בקניון אירועים, הופעות חיות ופעילויות לכל המשפחה, התורמים למעמדו כיעד רב גוני הנותן מענה לצרכים והעדפות המגוונות של המבקרים בו.


ממוקם בנוחות בחלק המזרחי של בוקרשט, מגה קניון נגיש בקלות, מושך אליו גם תושבים מקומיים וגם מבקרים משכונות סמוכות. מיקומו האסטרטגי בסמוך לצירי תחבורה מרכזיים מבטיח שהוא יישאר נקודה מרכזית עבור אלו המחפשים חווית קמעונאות ובילוי דינמית ונגישה..


במהותו, קניון מגה מול הוא לא רק מרכז קניות אלא יעד דינמי של סגנון חיים שמכיל בתוכו את רוח התרבות העירונית המודרנית של בוקרשט. עם היצע הקמעונאי הנרחב שלו, אפשרויות האוכל המגוונות וחוויות הבילוי שלו, מגה קניון ממשיך להוות כוח מניע בעיצוב הנוף הקמעונאי המתפתח של העיר, ומזמין את המבקרים לחקור, להתפנק ולהתעמק באנרגיה ובמגוון של בירת רומניה.

 

לוח הזמנים: שני - ראשון: 10:00 - 22:00

כתובת: Pierre de Coubertin no. 3-5, מגזר 2, בסמוך לזירה הלאומית

טלפון: +40757055727

דוא"ל: info@megamallbucuresti.ro

אמצעי תחבורה עירונית פירושו:

רכבת תחתית: קו M1 - כיכר מונצ'י / כיכר אינקולוי

חשמליות: 14, 36, 40, 46, 56

אוטובוס: 101, 102, 104, 143, 311, 335 614, 655, 682, N101, N113 N125

טרוליביוס: 65, 85, 86, 90


רוצים לקרוא עוד המון מידע וטיפים בנושא טיולים בבוקרשט או ברומניה כולה?

תעקבו אחרינו בקישורים המצורפים:


קבוצת הפייסבוק שלנו - ערוץ היוטיוב שלנו - צלם בבוקרשט - טיולי צילום ברומניה

טיסת חוויה  בבוקרשט - עיסוי עד לחדר המלון בבוקרשט - מזג האוויר בבוקרשט - המרת מטבע בבוקרטש - סים מקומי בבוקרשט - תחבורה ציבורית בבוקרשט - אטרקציות מומלצות בבוקרשט - ממה להזהר בבוקרשט - בלוג טיפים למטיילים בבוקרשט - החזר מס בבוקרשט - טיולי צילום ברומניה - שמלות ערב בבוקרשט



קניונים מומלצים בבוקרשט

25,476 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page