top of page

מכרה המלח המפורסם⁦⁩ סלינה טורדה ⁦⁩

מכרה המלח העתיק ביותר ברומניה!! המקום נמצא במרחק של כארבעים דקות נסיעה מהעיר השנייה בגודלה ברומניה קלוז' נאפוקה.

המכרה היה פעיל במשך מאות שנים עד לסגירתו בשנת 1932. בזמן מלחמת העולם השנייה הוא נפתח מחדש והשתמשו בו כבונקר עבור תושבי הסביבה. לאחר המלחמה הוא הפך למחסן גבינות וכיום הוא הוסב לייעד תיירותי עם פארק שעשועים בעומק של 100 מטרים מתחת לאדמה.

תחילה יורדים דרך ירידה במנהרות צרות עד שמגיעים לנקודת תצפית לתחתית המכרה בה נמצא אגם מלח מדהים בו תוכלו לשוט עם סירה. המשך הירידה לתחתית המכרה נעשה או במעלית או במדרגות. מי שקשה לו לרדת ברגל עדיף שירד במעלית רק קחו בחשבון תורים ארוכים במיוחד. לא משנה מתי תגיעו גם בשיא הקיץ שתמיד קר שם, הצטיידו בנעליים סגורות ובגדים חמים כמו קפוצ'ון, ג'קט מכנסיים ארוכות.

עוד המלצה שלנו זה לא להגיע בסופי שבוע או בימי חג של הרומנים כי המקום תמיד יהיה מפוצץ באנשים. הכי טוב זה להגיע מוקדם בבוקר ובאמצע השבוע. המקום הזה הוא כל כך ייחודי שלא תמצאו משהו דומה לו בשום מקום אחר בעולם. המראה, ההיסטוריה, האטרקציות לילדים ומבוגרים כאחד, שייט בסירות והתמונות שתצלמו שם למזכרת הופכים את המקום הזה לאטרקצייה המושלמת לכל המשפחה. מעבר לאגם המלח, הנטיפים ומבחר גדול של אטרקציות למקום גם סגולות בריאותיות במיוחד לסובלים מאסטמה.

קחו לכם את הזמן ותבלו שם כמה שעות של נחת עם הקרובים שלכם. כתובת: פשוט לכתוב בwaze Salina Turda לבחור את האופציה הפשוטה בלי סוגריים... שעות פתיחה: בכל ימות השבוע 09:00-18:00 מחיר כרטיס כניסה: מבוגר 30 ליי ילדים, סטודנטים ופנסיונרים 15 ליי




מכרה מלח ברומניה


רוצים לקרוא עוד המון מידע וטיפים בנושא טיולים בבוקרשט או ברומניה כולה?

תעקבו אחרינו בקישורים המצורפים:



מכרה מלח ברומניה


781 צפיות
bottom of page